Adică are una, dar e neoficială, având ca poza de fundal o fotografie dintr-un microbuz, care pleacă…sau stă… deci o lehamite uriașă pe care Lidl o cunoaște la Vaslui în ce privește contactul virtual cu clienții. Asta în condițiile în care, recent, apreciata Biz Market View, divizia de market research a Biz Agency, în parteneriat cu ZeList au realizat un ditamai studiu numit Top Social Brands 2020, de unde reiese că Lidl are una dintre cele mai active pagini de brand din țară, cu vreo 2,1 milioane de fani, în ultimul timp crescându-și serios comunitățile de pe Instagram și You Tube. În plus, la Vaslui a început, de câteva luni, construcția celui de-al doilea supermarket Lidl. Nu numai Vasluiul se afla în situația aceasta. La fel Iași, Bacău, Suceava. Nu și Galați unde există pagină oficială. Studiul a reprezentat rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul 1 mai 2019 – 1 mai 2020. Au fost luate în calcul principalele modalități de prezență a brandurilor în bloguri de companie/blog de brand, pagini de Facebook, cont de companie pe LinkedIn, cont YouTube, cont Instagram, activități de promovare în social media, inovații, activități de marketinguri, proiecte speciale pe canale de social media și multe alte chestii din astea importante pe care le fac niște personaje plătite bine care muncesc pe rupte maxim jumătate de ora pe zi, mari specialiști în comunicare și brenduire. În timpul asta, pe pagina neoficială a Lidl Vaslui clienții posteaza : ”Pauza…șpriț,, ,, Și am plecat!”