Primăria Negrești: Posibilitatea de a completa și transmite electronic formulare, fără a mai fi necesară prezența fizică la Serviciul impozite și taxe locale

Se aduce în atenția contribuabililor posibilitatea de a completa și transmite electronic o serie de formulare, fără a mai fi necesară prezența fizică la Serviciul impozite și taxe locale:

☑ Cerere eliberare certificat fiscal

☑ Cerere pentru scoaterea din evidențele fiscale a clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport

☑ Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport

☑ Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone

☑ Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport pe apă

☑ Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe teren

☑ Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe clădire

În vederea depunerii formularului, este necesară parcurgerea următorilor pași:

✅ Pasul 1. Se accesează platforma https://negresti.regista.ro/formulare,

✅ Pasul 2. Creare contSe merge la secțiunea CONT MEU – Creează cont nou -Se completează rubricile din secțiune cu datele personale. Confirmarea creării contului se primește pe adresa de email indicata de către solicitant. Se accesează link-ul primit în email-ul de confirmare, contul fiind astfel creat.

✅ Pasul 3. Intrare in sistemSe merge la secțiunea CONTUL MEU – Intră în cont. Se completează adresa de email si parola.

✅ Pasul 4. Formulare electroniceSe accesează secțiunea Formulare electronice, se completează câmpurile cu informațiile solicitate și se încarcă documentele specificate (act de identitate, act de proprietate, împuternicire etc). După exprimarea acordului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, se trimite documentul.

✅ Pasul 5. Preluare documentatieDupă descărcarea documentelor de către Primăria Negrești, cetățeanul primește prin email un mesaj prin care i se comunica numărul de înregistrare.

✅ Pasul 6. Stadiul soluționării cererii poate fi urmărit pe site-ul Primăriei, folosind numărul de înregistrare primit la Rubrica – Verifică starea solicitării depuse.

✅ Pasul 7. După soluționarea solicitării şi urcarea documentelor de către Serviciul Impozite și taxe locale pe platformă, cetățeanul primește prin email un mesaj prin care este înștiințat ca solicitarea i-a fost soluționată.

📞 Pentru asistență în privința platformei https://negresti.regista.ro/formulare, utilizatorii pot obține informații la numărul de telefon 0235457679, int. 125.

Primăria orașului Negrești

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.