Atunci când UMANUL depășește Comercialul: Magazinul Ralu a sărit în ajutorul unui bătrân internat în spital

O poveste emoționantă a unei vasluience aflată la mii de kilometri de casă! Plecată de peste 10 ani în Anglia, femeia a apelat la Magazinul Ralu, unitate comercială din Vaslui care face livrări la domiciu, atunci când tatăl său, bătrân și singur, a ajuns în spital doar cu hainele de pe el de la 60 de kilometri, din Bogdănița, cu probleme cardiace, fără rude sau cunoscuți în oraș. Cei de la Magazinul Ralu și-au luat mai mult decât în serios misiunea, aducându-i bătrânului nu numai propriile produse, dar și mâncare caldă, haine și produse de igienă personală. „Această experiență mi-a redat încrederea în umanitate”, spune acum fiica bătrânului din Anglia, „extraordinar de impresionată”, după cum mărturisește.  

„Sâmbătă noapte tatăl meu a fost luat cu salvarea și, pentru că a avut testul negativ cu Covid la Bârlad, a fost adus la Vaslui”, spune vasluianca aflată la mii de kilometri de casă și de tatăl său, bătrân care locuiește singur, la Bogdănești, la peste 60 de kilometri de Vaslui, și care, la peste 80 de ani, are grave probleme de sănătate, în special cardiace.   

„Noi nu cunoaștem pe nimeni în Vaslui, nu avea pe nimeni în Vaslui, iar când a fost luat cu salvarea avea doar hainele de pe el. Am telefonat la spital și am vorbit cu o asistentă, care mi-a spus să-i aducem și apă, să-i facem un pachet și să-l lăsăm la poartă. Am apelat la Magazinul Ralu, însă pentru mâncare preparată, caldă am comandat de la un restaurant, dar tatăl meu a spus că mâncarea nu a fost bună. Atunci am apelat din nou la Magazinul Ralu”, povestește vasluianca. „Acești oameni ne-au impresionat enorm”, mărturisește ea, după ce cei de la Magazinul Ralu și-au depășit cu mult onorarea propriilor servicii, comerciale, cu care se pun la dispoziția clienților, în prim plan intrând umanul, bunăvoința, empatia și întrajutoararea, sentimente și stări sufletești de care ar trebui să dăm dovadă cu toții, deși, din păcate, după cum bine știm, nu se întâmplă așa.

„Am fost extraordinar de impresionată de felul în care au gestionat această situație! Eu sunt plecată de peste 10 ani din România și, în puținele ori când m-am întors, nu am avut experiențe prea plăcute în ceea ce privește civilizația sau omenia”, spune femeia, care completează: „Această experiență însă mi-a redat încrederea în umanitate”.

De altfel, într-un mesaj către cei de la Magazinul Ralu, vasluianca din Anglia le spune: „Suntem extrem de impresionați de cum ați gestionat această criză pentru noi, fiind departe de tatăl nostru, pe care l-au luat cu salvarea de la peste 60 de kilometri de Vaslui și neavând pe nimeni în preajmă. A fost la un pas de moarte, iar neputința ce ne-a cuprins este de nedescris. Nu avem cuvinte să ne exprimăm recunoștința și pentru faptul că ne redați încrederea în oameni. Multă sănătate vă dorim și să aveși putere să continuați în ceea ce faceți”.

În aceste vremuri tulburi și grele în care veștile proaste și triste abundă, vedem că mai este loc și de omenie și de gesturi alese, fapte dezinteresate venite în sprijinul celuilalt, aflat într-o situație limită.

„Am primit un telefon duminică dimineață pentru a merge cu o livrare la spital. Era vorba despre un bătrân de departe, peste 60 de kilometri, care nu avea pe nimeni. Și nu avea nici strictul necesar în spital. Am acceptat să-i cumpărăm cele necesare și i-am dus mâncare caldă, un piure, o ciorbă. Dar avea nevoie și de haine de schimb, de produse de igienă personală. Am ajutat cu tot dragul și sperăm ca bătrânul să se facă bine!”, spune Mirela Spînachi, gestionara Magazinului Ralu din municipiul Vaslui, unitate care încă de anul trecut a introdus un serviciu nou pentru vasluieni, serviciu prin care clienții pot comanda produsele dorite, prin telefon sau online, consultând adresa de internet ralumagazinalimentar.ro.  

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.