Parc comercial de 10.000 mp la Vaslui. Investiție de 10 milioane de euro

Polonezii de la Scallier vor investi într-un parc comercial, „Funshop Park”, de 10.000 mp la Vaslui, cu 280 de locuri de parcare, lângă Kaufland. Investitorul a alocat 10 milioane de euro, iar construcțiile vor demara în acest an, deschiderea fiind prevăzută pentru primul trimestru al anului viitor. Parcul comercial va fi adaptat la piața locală.

La Vaslui, lângă magazinul Kauflad, pe strada Decebal, va fi construit un mare centru comercial retail, pe 9.975 mp și dispunând de 280 de locuri de parcare. Este anunțul făcut de polonezii de la Scallier, un mare lanț de retail, care pătrunde, începând cu acest an, pe piața românească, urmărind să achiziționeze terenuri în apropierea marilor magazine pentru deschiderea de parcuri de retail.

Aceștia urmăresc să aducă în România conceptul de Funshop Park: „un loc în care clienții pot face cumpărături, dar un centru al comunității locale unde oamenii pot petrece timp și se pot relaxa, servind o cafea sau o masă. Fiecare locație are loc de joacă pentru copii, zona de food court exterioară, trotuare largi și acoperiș cu o lățime de 4 metri deasupra intrărilor”.

Compania și-a recrutat un director din cadrul Lidl și va deschide anul acesta primele parcuri în România.
După ce, în 2021, vor deschide magazine la Roșiori, apoi la Focșani și Moșnița, pentru 2022 sunt programate deschiderile parcurilor de retail din Vaslui, Turda și Hunedoara.

Strategia celor de la Scallier este să pătrundă în orașele mici și mijlocii, acolo unde nu există spații comerciale moderne, unde nu există o competiție prea puternică.

„Obiectivul nostru este să creăm un mediu care să se potrivească foarte bine nevoilor și așteptărilor locuitorilor orașelor mici și mijlocii din România și cerințelor lanțurilor locale și internaționale de retail. Am gândit locațiile Funshop Park nu doar ca pe un loc în care clienții pot face cumpărături, dar și ca pe un centru al comunității locale unde oamenii pot petrece timp și se pot relaxa, servind o cafea sau o masă. Fiecare locație are loc de joacă pentru copii, zona de food court exterioară, trotuare largi și acoperiș cu o lățime de 4 metri deasupra intrărilor”, spune investitorul în prezentarea proiectului.

Noile centre comerciale se vor adapta la piața locală, pentru că, după cum spun reprezentanții investitorului piețele din Polonia și România diferă, spre exemplu, în România înregistrându-se cerere mai mare pentru oferta gastronomică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.