Accesul în sediul Consiliului Județean Vaslui va fi mai strict, inclusiv pentru angajați

Conducerea Consiliului Județean (CJ) Vaslui vrea să înlocuiască actualul sistem de control al accesului în clădire, cu unul care să poată face și pontajul electronic al angajaților. Practic, fiecare ieșire din clădire a acestora va fi monitorizată și înregistrată într-o bază de date, în plus, se va acorda drept de acces doar între anumite ore. Accesul angajaților, vizitatorilor sau solicitanților către serviciile CJ va fi restricționat la maxim 500 de persoane.

La sfârșitul lunii trecute, pe site-ul Consiliului Județean (CJ) Vaslui (cjvs.eu), a fost postată o invitație de depunere de oferte de preț pentru achiziția și montarea unui nou sistem de control acces și pontaj electronic, invitație care are drept termen limită de depunere a ofertelor data de 13 mai, ora 14.00. Pentru achiziția și montarea noului sistem de control acces, care-l va înlocui pe cel existent, ar urma să se plătească suma de 21,008,40 lei, fără TVA.

În schimbul acestei cheltuieli, conducerea CJ vrea să obțină un control mai strict al persoanelor care intră în Palatul Administrativ pe ușa de intrare dintre strada Nicolae Bălcescu, și totodată să monitorizeze venirile și plecările la și de la muncă a angajaților, ori părăsirea clădirii de către aceștia, în timpul programului.

Conform cerințelor din caietul de sarcini, ușa de acces in instituție va fi dotată cu noi cititoare de proximitate interior / exterior care vor debloca electromagneții / yalele de blocare a ușii, dacă va fi prezentată o cartelă validă ori un telefon care are instalată aplicația specială. În plus, terminalul de pontaj electronic va putea face recunoașterea facială pentru 250 de utilizatori / angajați, precum și a amprentelor, pentru 1.000 de utilizatori, timpul de identificare și autentificare a acestora fiind mai mic de 1 secundă. În total, ar urma să fie distribuite 500 de astfel de carduri, angajaților, consilierilor județeni, dar și altor persoane din afară, dintre cele care au des treabă la conducerea sau direcțiile CJ Vaslui.

Pentru monitorzarea timpului petrecut de utilizatori în instituție, ori a angajaților, în afara acesteia, în timpul programului, va fi instalată o aplicație software care va acorda drepturi de acces în anumite intervale orare. Fiecare eveniment înregistrat la ușile controlate, prezentare cartelă, ușă forțată, ușă lăsată deschisă, etc, va fi salvat într-o bază de date de pe un calculator. Astfel, nu doar că se va putea face pontajul corect al angajaților, dar se poate verifica și dacă aceștia părăsesc locul de muncă fără încuviințare și pentru cât timp. În caz de incendiu, softul de management al controlului de acces și pontaj electronic poate primi comenzi de a sistemul de detecție incendiu pentru a deschide uțile în vederea evacuării persoanelor din clădire.

În cazul în care noul sistem de control se va dovedi eficient, el ar puea fi extins în viitor și la alte uși, cum ar fi cele de acces pe fiecare etaj al clădirii, ori în anumite încăperi.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.