,,Economisim bani, nu dragoste” va fi noul slogan, care va veni cu probabil alte culori și o întreagă filosofie, dacă te iei după ce declară șeful ăl mare al retailerului pe siteul magazinului: „Rebranding-ul participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. Ne vom concentra pe satisfacția angajaților și clienților noștri și vom investi în calitatea produselor, cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. Ne propunem să extindem sustenabil rețeaua de magazine Penny și să ajungem la 600 de unități până în 2029”, a spus Daniel Gross, director general Penny.
În amprenta locală intră și ouăle cu Salmonella de la SC Vanbet SRL sau astea sunt la capitolul ,,calitatea produselor” ori ,, focus pe mărci proprii”? Eu le propun celor de la Penny o soluție inovativă care va împăca marca, digitalizarea si calitatea: oăle de păduchi din zona Donici – Călugăreni. Sunt autohtone, se pot culege cu degetele și sunt gratis.
http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/ – Buy Amoxicillin Amoxicillin 500 Mg rhm.wkes.vasluiazi.ro.wbn.lh http://mewkid.net/when-is-xuxlya2/